45 % de descompte en el correu .cat

Si encara no tens correu electrònic amb domini .cat i vols disposar-ne, aquesta és la teva promoció!

Plataforma per la Llengua i la Fundació Punt CAT col·laboren perquè els socis de l'ONG del català puguin gaudir d'aquest producte per només 10,90 euros/any (el preu estàndard és de 19,90 €).

Aprofita el 45 % de descompte que ofereix la Fundació Punt CAT per poder tenir el teu correu .cat. Què inclou?

• Tindràs 1 domini .cat (per exemple, domenech.cat). Tenir un domini no implica haver de tenir web. Els dominis també serveixen per tenir un correu personalitzat, diferent i amb la teva privacitat garantida, similar al .com.
  • Pots redirigir el teu domini .cat cap el web que vulguis.
  • 10 àlies de correu electrònic (per exemple, pau@domenech.cat i laia@domenech.cat).
  • 5 GB d'espai per bústia.
  • Tràfic il·limitat (consultes al correu il·limitades).
  • Opció de redirecció al correu habitual, en cas que algú vulgui rebre els correus de la bústia .cat a qualsevol altre bústia ja existent (Gmail, Hotmail, etc.).
  • Protecció contra correu brossa.
  • Pots afegir al teu domini tantes bústies addicionals com necessitis. Cada bústia addicional té un preu de 9,90€.
  • T'ajudem amb la migració de correu d'altres serveis de correu (hotmail, yahoo...) cap al teu nou correu .cat.
  • Atenció i suport en català.
  • Podràs consultar el teu correu on vulguis (t'ensenyem a configurar-lo a tots els dispositius).

Per poder aconseguir el descompte, els socis de Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per la compra del producte en línia. Un cop aconseguit el codi, feu clic a l'enllaç següent: https://pxll.elteu.cat/ i seguiu els passos que s'hi indiquen.

Aprofita-te'n i no et quedis sense el teu correu.cat!

Sobre la Fundació Punt Cat

La Fundació Punt Cat és una entitat privada sense ànim de lucre ni filiació política fundada el 28 de desembre del 2004. La finalitat fundacional és promoure tota mena d'activitats relacionades amb la creació, la gestió i el control del registre del nom de domini .cat i, en general, de la promoció de la llengua i la cultura catalanes en l'àmbit d'internet i de les tecnologies de la informació. Tenir un domini .cat és sentiment de pertinença, d'identificació amb el territori i de llengua i cultura catalanes. El .cat és un domini obert a tothom, transversal i vivencial. Tenir un .cat significa portar a internet el teu carnet al món.