Coorganitzem un concurs de microrelats en català a Igualada

El certamen "Tu tries" celebra enguany la segona edició i incorpora una tercera modalitat temàtica

El concurs organitzat per l'APLEC compta amb la col·laboració de Plataforma per la Llengua Igualada i admet relats inèdits fins al 31 de març

Després de l'èxit en l'estrena de l'any passat, enguany torna el concurs de microrelats en català "Tu tries" i ho fa amb la incorporació d'una tercera modalitat temàtica per escollir. El certamen és una iniciativa de l'Associació Promotora de la Llengua Catalana d'Igualada (APLEC) i compta amb el suport de Plataforma per la Llengua, Òmnium Anoia, Kiosk Accions Culturals, la llibreria Llegim i Cultura Igualada.

El concurs admet fins al 31 de març relats originals i inèdits de, com a màxim, 200 paraules, que parteixin d'un dels tres temes proposats:

1. Tema obert: Et dic un secret?
  2. Tema romàntic: Jo mai mai...
  3. Tema eròtic: I per què no...

Els concursants han de ser majors d'edat i han d'enviar el relat en format de Microsoft Word amb el títol i un pseudònim a l'adreça tutriesaplec@gmail.com. A l'assumpte del correu s'hi ha de fer constar el tema triat i, al cos del missatge, el nom real i el NIF de l'autor. Cada participant només pot enviar un microrelat i el microrelat només pot ser d'un tema.

Les obres seran valorades de manera anònima per un jurat format per persones vinculades al món de la llengua i la literatura catalanes i es tindrà especialment en compte l'originalitat dels relats, la qualitat literària i la correcció ortogràfica i gramatical.

L'acte de lliurament dels premis es durà a terme el 14 de maig a les 12 h al Kiosk del Rec. El primer premi està dotat amb 150 €; el segon, amb 100 €, i el tercer, amb 50 € i un llibre.

Les bases completes del concurs es poden consultar a la pàgina web de l'APLEC.