Gaudeix del festival Barnasants a les Illes Balears a meitat de preu!

La Plataforma per la Llengua i Barnasants renovem l'acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis de Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un 50% de descompte en la compra d'entrades per als concerts seleccionats que hi ha fins al juny a les Illes Balears.

Enguany, el Projecte Cultural en Xarxa Barnasants arriba a la 27a edició tot reivindicant el poder transformador de la cultura i la cançó als territoris de parla comuna. Compta amb una programació àmplia i diversa de propostes discogràfiques de tota mena. Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, contribuirem a la promoció de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua.

Per poder aconseguir el descompte*, els socis de Plataforma per la Llengua heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci.

* Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el número d'entrades amb descompte de què disposem per a cadascun dels concerts.

** Cada soci podrà comprar un màxim de 4 entrades per concert.