Al matí, hi haurà visites guiades a museus com el Museu d'Història de Catalunya, el CosmoCaixa, la Casa Amatller o el CaixaFòrum, i a la tarda moltes altres activitats a la facultat d'Enginyeria i Arquitectura La Salle de la Universitat Ramon Llull (carrer Quatre Camins, 2. Parada de Ferrocarrils Avinguda Tibidabo, línia U7). Per a més informació, consulteu el programa d'actes de la campanya a www.plataforma-llengua.cat/catalameansfeeling.
El mes cultural inclou també visites a la ciutat de Lleida (que es va realitzar el passat cap de setmana), Vic, Girona, Barcelona, Sant Joan de les Abadesses i Tarragona.
La Plataforma per la Llengua organitza conjuntament amb les universitats catalanes, el Comissionat per a Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i el Barcelona Centre Universitari aquest mes cultural d'acollida que té l'objectiu que els estudiants d'altres països que estudien a les nostres universitats coneguin la realitat social, cultural i lingüística del país que els acollirà durant uns mesos, donant-los l'oportunitat de començar a conèixer la cultura catalana i oferint-los informació útil per integrar-se a la nostra societat. Alhora, també es vol treballar per una universitat catalana que faci compatible l'arribada d'estudiants nouvinguts amb un ús majoritari de la llengua pròpia del país. Per aquest motiu, aquest any també volem convidar a participar en aquestes activitats als estudiants autòctons que volen marxar a estudiar a altres països.
La campanya la coorganitzen la Plataforma per la Llengua, el Comissionat per a Universitats i Recerca del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya, el Barcelona Centre Universitari i les universitats següents: Universitat Ramon Llull, que enguany acull les activitats lúdiques de la visita a Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat de Vic, Universitat de Girona, Universitat de Lleida i la Universitat Rovira i Virgili. També compta amb el patrocini d'Abacus Cooperativa, Cerveses Moritz i el diari El Punt, i la col·laboració de la Secretaria General de Joventut, la Secretaria de Política Lingüística, la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Barcelona, el Departament de Cultura i diversos mitjans de comunicació.
Podeu veure tota la informació del "Català means feeling" al següent web: www.plataforma-llengua.cat/catalameansfeeling.