Èxit del cinema a la fresca a Sabadell

Una vuitantena de persones assisteixen a la projecció de Jurassic World: el regne caigut en el marc del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud, promogut per Plataforma per la Llengua

Una vuitantena de persones es van aplegar aquest dissabte 16 d'octubre al vespre a la plaça de la Creu de Barberà de Sabadell per gaudir d'una nit de cinema a la fresca organitzada per Plataforma per la Llengua.

Jurassic Wolrd: el regne caigut, dirigida per Juan Antonio Bayona i protagonitzada per Chris Pratt, va ser la pel·lícula escollida i va oferir grans moments de tensió i de sorpresa a un públic molt entregat i de totes les edats.

La projecció es va organitzar juntament amb l'associació de veïns del barri i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sabadell, i s'emmarca en el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud, una iniciativa de Plataforma per la Llengua que pretén promocionar el català i oferir recursos per aprendre'l a persones nouvingudes o que no han tingut l'oportunitat de tenir-hi contacte.

Amb aquesta projecció Plataforma per la Llengua dona per acabades les sessions de Cinema a la Fresca de l'ONG del català d'enguany. El cicle de projeccions ha fet parada a Esparreguera, Arenys de Mar, Mataró, Vilanova i la Geltrú i Sabadell. A Barcelona i Badalona també s'han organitzat diferents sessions en el marc dels Plans d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana i l'Eix Besòs.