Organitzam la primera Diada per la Llengua a Formentera

A la Diada, que se celebrarà el pròxim 19 de juny, hi haurà un concurs didàctic, una taula informativa i les actuacions musicals de SANT GENÍS i Daniel Lumbreras.

El pròxim dissabte 19 de juny tendrà lloc al Jardí ses Eres de Sant Francesc la I Diada per la Llengua organitzada per l'Obra Cultural Balear de Formentera i la Plataforma per la Llengua Illes Balears.

El matí, a les 11:00 h, tendrà lloc el "Saberuts de Formentera", un concurs didàctic sobre la cultura formenterenca i la llengua catalana. Es faran equips per a combatre en un concurs de preguntes i guanyarà qui obtengui més punts. L'equip guanyador serà guardonat amb un lot de marxandatge de l'ONG del català i cada concursant rebrà un petit obsequi. Ja podeu inscriure-vos al "Saberuts de Formentera" aquí.

A partir de les 18:00 h del capvespre, també al Jardí de ses Eres, hi haurà una taula informativa de la Plataforma per la Llengua amb tot tipus de material de campanyes, guies i recursos per a promoure la nostra llengua a tots els àmbits de la societat. Alhora hi haurà una mostra de capgrossos.

Les actuacions musicals començaran a les a les 19:30 h amb SANT GENÍS i a les 21:00 h li prendrà el relleu Daniel Lumbreras.

L'Obra Cultural Balear de Formentera i la Plataforma per la Llengua Illes Balears fan una crida a tota la ciutadania de Formentera a participar de la Diada per la Llengua.