La lingüista M. Carme Junyent presenta el seu darrer llibre de la mà de la Plataforma per la Llengua

Setanta-set experts reflexionen sobre el present i el futur de la llengua catalana en un volum que serà presentat a Arenys de Mar i Mataró

Els pròxims 28 de maig i 3 de juny Arenys de Mar i Mataró acolliran els actes de presentació al Maresme del llibre "El català, la llengua efervescent, 77 visions sobre el terreny", el darrer llibre de M. Carme Junyent, editat per Viena Edicions. La lingüista, que ha coordinat i prologat el volum, ha comptat amb la ploma d'una setantena d'experts que aporten la seva visió sobre el present i el futur de la llengua en les diferents esferes comunicatives arreu del domini lingüístic.

Organitzats per Viena Edicions i Plataforma per la Llengua, els actes comptaran amb la presència de M. Carme Junyent i de representants de la Plataforma per la Llengua, a més d'altres convidats.

Les presentacions al Maresme formen part d'una gira de presentació del llibre que ha organitzat la Plataforma per la Llengua, que tindrà el tret de sortida a Barcelona el 14 d'abril a la llibreria Alibri i l'endemà a la llibreria Les Voltes de Girona.

Al llarg del mes de maig la gira continuarà a Igualada, Sitges, Vilanova i la Geltrú, i tancarà, de moment, a Mataró. Ara, els diferents grups locals de la Plataforma per la Llengua treballen per ampliar territoris i dates: estigueu atents a les pròximes!