La lingüista M. Carme Junyent presenta el seu darrer llibre de la mà de la Plataforma per la Llengua

Setanta-set experts reflexionen sobre el present i el futur de la llengua catalana en un volum, "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny", que serà presentat a la Llibreria Alibri de Barcelona

Per assistir a la presentació es requereix una inscripció prèvia

El pròxim 14 d'abril la Llibreria Alibri acollirà la presentació del llibre "El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny", la darrera publicació de M. Carme Junyent, editada per Viena Edicions. La lingüista, que ha coordinat i prologat el volum, ha comptat amb la ploma d'una setantena d'experts que aporten la seva visió sobre el present i el futur de la llengua en les diferents esferes comunicatives d'arreu del domini lingüístic.

La presentació, organitzada per Viena Edicions, la Llibreria Alibri i la Plataforma per la Llengua, comptarà amb la presència del sociolingüista Avel·lí Flors, escriptor d'un dels capítols, l'escriptor Francesc Serés i el representant de la Plataforma per la Llengua Agustí Tola, a més de Junyent.

La xerrada es durà a terme seguint totes les mesures de seguretat i complint amb els requisits que marquin les autoritats sanitàries. És per això que per venir a la presentació és necessària la inscripció prèvia, que es pot fer a través d'aquest enllaç.

La presentació de Barcelona serà el tret de sortida a una gira de presentació del llibre que recorrerà diferents territoris. L'endemà es durà a terme la presentació a Girona, a la llibreria Les Voltes, i durant els mesos vinents a Igualada, Sitges, Vilanova i la Geltrú, Arenys de Mar i Mataró. Els diferents grups locals de la Plataforma per la Llengua treballen per ampliar territoris i dates: estigueu atents a les pròximes presentacions!