L’Assemblea General Ordinària telemàtica de la Plataforma per la Llengua aconsegueix un rècord de participació

Més de 300 persones van connectar-se a l'acte i tots els documents exposats van ser aprovats per una àmplia majoria dels votants

El passat dissabte 13 de març, la Plataforma per la Llengua va celebrar l'Assemblea General Ordinària, que enguany es va fer en format telemàtic per tal de respectar les mesures de seguretat que exigeix la pandèmia. Així, els socis van poder seguir l'acte en directe des de YouTube i també hi van poder participar enviant preguntes als membres de la Junta Executiva de l'entitat i votant els diversos documents exposats a través d'una pàgina web habilitada especialment per a l'esdeveniment.

L'Assemblea va comptar amb la participació de l'onzena presidenta del Parlament, Carme Forcadell, que a través d'una connexió en directe es va adreçar als socis de l'entitat. Forcadell, que durant molts anys va ser membre de la Junta Executiva de la Plataforma per la Llengua, va explicar que va arribar a la política arran del seu interès per la defensa de la llengua i va ressaltar la feina que fa l'entitat per a la normalització del català.

Durant l'acte, que va durar dues hores i es va retransmetre des del Paranimf de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona es van exposar els cinc documents sotmesos a votació: l'acta de l'assemblea anterior, l'estat de comptes i la memòria d'activitats del 2020 i el pressupost i el projecte d'activitats del 2021. Tots cinc documents van ser aprovats amb el vot favorable de gairebé tots els assistents. Més de 300 persones van connectar-se a l'acte i Òscar Escuder, president de l'entitat, va destacar que es va assolir una xifra rècord de participació, amb prop de cent votants.

Si teniu preguntes o comentaris sobre l'Assemblea us podeu adreçar a la Plataforma per la Llengua trucant al 93 321 18 03 o enviant un correu electrònic a socis@plataforma-llengua.cat