Adolescents.cat entrevista el guanyador del concurs de vídeos de la Plataforma per la Llengua

Juliana Canet i Joan Grivé entrevisten Robert Canet, que va guanyar el concurs d'influenciadors amb un vídeo sobre les màscares que va tenir gairebé 3.000 vots

Els influenciadors catalans Juliana Canet i Joan Grivé (Sir Joan) han entrevistat Robert Canet, el guanyador del concurs de vídeos organitzat el passat desembre per la Plataforma per la Llengua i Adolescents.cat. El premi del concurs era de 150 euros i també preveia aquesta aparició a un vídeo d'Adolescents.

Ha estat el primer cop que es fa un concurs de vídeos adreçat a influenciadors, amb la intenció de la Plataforma per la Llengua de fomentar l'aparició de nous influenciadors i la creació de contingut en català per a joves. El concurs es va presentar en un directe d'Instagram conduït per Juliana Canet, Joan Grivé, Long Li Xue i Roger Carandell, que ja acumula més de 15.000 visualitzacions.

En total, els deu finalistes del concurs van rebre més de 10.000 vots. D'aquests, 2.900 van ser per a Robert Canet, que va guanyar amb un vídeo humorístic sobre les màscares. A l'entrevista publicada per Adolescents.cat, el Robert explica que fa un any que publica habitualment vídeos humorístics a Instagram.