Tret de sortida amb bona música pel naixement dels grups locals de Sitges i Igualada

La Plataforma per la Llengua amplia la seva presència arreu del domini lingüístic amb la creació de dos nous nuclis locals a Sitges i a Igualada. Per engegar l'activitat d'aquests dos grups, els voluntaris han organitzat dos actes aquest cap de setmana que aniran acompanyats de diferents actuacions musicals.

El primer acte es durà a terme aquest divendres a la tarda a Sitges en el marc del Correllengua 2020, organitzat per la CAL i que té l'objectiu de promocionar l'ús de la llengua. L'artista menorquí Leonmanso actuarà a les 20 h al Racó de la Calma i l'acompanyarà el nou nucli de voluntaris de la localitat. Per veure l'actuació i conèixer l'activitat que l'entitat durà a terme a Sitges s'ha d'omplir una inscripció al web del Correllengua 2020: http://correllengua.cat/sitges. L'aforament és limitat.

Per altra banda, diumenge 4 d'octubre el nou nucli territorial d'Igualada organitza la presentació del grup al local del barri de Xauxa, amb l'acompanyament musical del cantautor bagenc David Martí. L'acte es durà a terme a les 19 h, també amb aforament limitat. La reserva d'entrades és obligatòria i es pot fer enviant un correu electrònic a pligualada@plataforma-llengua.cat.

Si voleu conèixer el nou nucli del vostre poble o ciutat, us animem a venir a les presentacions o a escriure'ns a voluntariat@plataforma-llengua.cat