Cafès Novell, responsable amb la llengua

Les càpsules de Cafès Novell ja es poden trobar en català.

Cafès Novell ja incorpora el català a les seves càpsules compostables després de la petició que li va fer la Plataforma per la Llengua. Novell, una empresa de proximitat que aposta pel cafè de comerç just i orgànic, ha tingut sempre el català entre les seves llengües de comunicació, igual com utilitza, indistintament, l'espanyol, l'anglès o l'italià. Amb aquesta incorporació del català a les seves càpsules biodegradables, l'ONG del català entén que la companyia continua amb la seva orientació d'utilitzar aquesta llengua amb total normalitat, com ha fet, des de sempre, amb la resta dels productes. Així doncs, ja es poden trobar al supermercat aquestes càpsules per a cafeteres en la nostra llengua.

La Plataforma per la Llengua contacta de manera periòdica amb empreses que distribueixen els seus productes en mercats catalanoparlants perquè tinguin en compte la llengua catalana dins el marc de l'impuls de la Responsabilitat Social Empresarial, més enllà de l'obligatorietat legal que tenen d'usar el català. L'entitat les pot assessorar, orientar i ajudar perquè tinguin una conscienciació lingüística plena.