Festa de Les Maries 2019

Diumenge 8 de setembre la Plataforma per la Llengua continua a col·laborar per l'organització de la festa de Les Maries amb una programació musical d'artistes algueresos i catalans.

La Plataforma per la Llengua continua a col·laborar amb el Comitat de la festa de N.S. de l'Esperança, per l'organització de Les Maries a la iglésia medieval al camí de l'Alguer-Bosa.

Diumenge 8 de setembre, dia més important de les celebracions que comencen lo 30 d'agost, la Plataforma per la Llengua cura la tardada musical que comença a les hores 20.00 amb el concert d'Àngel Maresca, Lo Barber, que s'exhibirà amb un repertori alguerés.

A les hores 21.00 siguerà el moment dels convidats catalans Ai Ai Ai amb la rumba catalana.

A les hores 22.30 el concert "Cançons de taverna de l'Alguer" del Grup lo Rall amb Claudio Gàbriel Sanna (veu, guiterra, mandola), Salvatore Maltana (contrabaix), Dario Pinna (violí), Marc Serrats (veu i guiterra), Paolo Zuddas (percussions), entre altros, tancarà la festa.

Com cada any l'entitat garanteix que la llengua catalana de l'Alguer sigui present també en l'escenari d'aqueixa festa espontània i autèntica, sempre sentida i participada dels algueresos. Un espaci també d'intercanvi d'artistes de diversos llocs del domini lingüístic, que en anys passats ha portat a nous projectes, com Mans Manetes, l'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons.

La festa és organitzada del Comitat del 2019, amb el patrocini del Municipi de l'Alguer, de la Fundació Alghero.

Participa-hi!