La Plataforma per la Llengua impulsa tallers de rap en català a Ciutat Meridiana

Durant els dies 29 d'abril i 2, 9 i 15 de maig l'Institut Pablo Picasso de Ciutat Meridiana, a Barcelona, ha acollit tallers de rap en català impartits pel raper Nel·lo C.

En aquests tallers hi han participat alumnes de l'aula d'acollida, majoritàriament provinents de països de l'Amèrica Llatina.

Nel·lo C els ha fet una introducció i els ha projectat uns quants videoclips seus per tal que els alumnes en vegin exemples i connectin amb ell. En les següents sessions han treballat rimes de rap en català d'algunes cançons i finalment han fet una adaptació de la seva cançó Morocco, que van cantar davant del públic al festival Meridiana Rock, celebrat divendres 17 de maig al Parc de Can Dragó.

Aquest taller educatiu s'emmarca en el Pla Integral Lingüístic a Ciutat Meridiana, que pretén fomentar el català a les àrees amb més necessitats i cohesionar-les socialment a través de l'ús del català com a eina d'integració social.