Ford incorpora el català en els webs dels concessionaris oficials per a Catalunya

Gràcies a les gestions de la Plataforma per la Llengua, concessionaris com Romacar, Tarraco Center o Grup Covesa incorporen la llengua als seus respectius portals web

Actualment mantenim encara converses amb Ford per tal que la implementació del català sigui completa en els concessionaris que ja l'incorporen i s'estengui a altres materials de la marca

Després de les gestions dutes a terme per la Plataforma per la Llengua, Ford ha incorporat el català en els webs dels principals concessionaris de cotxes a Catalunya que depenen de l'empresa mare, com els de Romacar, Tarraco Center, Nicolàs SA, Grup Covesa o Auto Bages. De moment només és parcial, especialment en allò que depèn del web general de Ford, de manera que apareixen parts que no són encara en català.

Tampoc no és encara en català el web general de Ford a Espanya, malgrat que a Europa Ford fa servir moltes llengües menys parlades que el català i fa diferenciacions lingüístiques dins d'un mateix país que de moment no fa per a Espanya (vegi's www.ford.eu). Així, a Suïssa fa servir tres llengües o a Bèlgica, dues. També fa servir llengües de mercats més petits que el català com el danès, el noruec, el lituà, el letó, l'eslovè o l'eslovac.

La Plataforma per la Llengua continua encara en converses amb l'empresa per tal que el català sigui present també al web, als manuals d'ús i a les informacions de la pantalla dels vehicles.