Aconseguim més de 9.000 € per fer realitat l’Apparella’t!

Des de la Plataforma per la Llengua volem donar les gràcies a totes les persones que heu fet un donatiu per ajudar-nos a fer possible la nova aplicació de l'ONG del català, que té l'objectiu d'incentivar l'ús de la llengua catalana a través de la creació de parelles lingüístiques arreu del món

Ahir va finalitzar el període de recollida de donatius per a finançar l'Apparella't, i hem aconseguit recaptar un total de més de 9.000 €. Tot i no haver arribat a l'objectiu dels 15.000 €, tots els diners recollits ens ajudaran a finançar aquest nou projecte, que presentarem pròximament.

Les persones que han fet una aportació econòmica tindran un reconeixement i apareixeran com a mecenes al web de l'aplicació. Aviat també farem arribar les recompenses a tots aquells qui han contribuït amb una aportació superior als 30 €. Rebreu un correu electrònic on us demanarem la vostra adreça d'enviament per poder-vos fer arribar la bossa, la llibreta i/o la samarreta de l'Apparella't a casa.

L'Apparella't és una aplicació mòbil que facilitarà les trobades entre parelles lingüístiques d'una manera ràpida i àgil. Els participants podran geolocalitzar les seves parelles i practicar el català ben a prop seu.

L'aplicació inclou un recull de materials de suport per promoure les converses i es podrà fer servir arreu del món. D'aquesta manera, des de la Plataforma per la Llengua potenciem l'ús social del català mitjançant les noves tecnologies.

Moltes gràcies per ajudar-nos a portar a terme aquest projecte i avançar en el nostre objectiu de poder viure plenament en català!