La Plataforma per la Llengua exigeix la llibertat de Carme Forcadell a Mas d’Enric

Diversos membres i exmembres de la junta executiva de l'entitat s'han concentrat al centre penitenciari aquest dissabte

Aquesta setmana, la Plataforma per la Llengua ha complert 25 anys, en total més de dues dècades d'accions a favor del català. Diversos membres actuals de la junta executiva de l'entitat i també alguns antics integrants, com és el cas de Carme Forcadell, s'han trobat aquest dissabte 15 de desembre al centre penitenciari on es troba empresonada injustament des de fa més de 200 dies per exigir-ne la llibertat.

La concentració ha comptat amb el parlament dels exmembres presents de la junta executiva, els membres actuals de l'ONG del català i el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder. També s'han llegit algunes paraules que la Carme ha dirigit a l'entitat des de la presó a través d'una carta.

Des de la Plataforma per la Llengua exigim la llibertat de Carme Forcadell i de tots els presos i exiliats polítics.