Gaudeix d’un 10% de descompte en les experiències de Bages Terra de Vins

Bages Terra de Vins és una empresa dedicada a la difusió, promoció i comercialització del turisme enològic a la comarca del Bages. Les seves experiències s'organitzen en forma de rutes que combinen experiències enoturístiques amb altres àmbits culturals i d'oci, com poden ser la història, l'arquitectura, la gastronomia o l'equitació.

En aquesta ocasió, els socis de l'ONG del català gaudireu d'un 10% de descompte en cinc experiències diferents:

- La Ruta de les tines, un itinerari circular de 6 km que transcorre dins del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac, i en què es degusten 2 vins de la DO Pla de Bages.

- La visita al celler Abadal, un dels cellers més importants de la DO Pla de Bages, on es visita l'antic celler soterrani de la Masia (segle xii), la col·lecció privada de la família, i finalment es fa una degustació de 3 vins Abadal.

Visita al celler Oller del Mas, una masia fortificada amb 1000 anys d'història. La ruta es realitza en un 4x4 per la finca per veure les barraques de pedra seca, el pou de glaç i l'antic forn d'olles, i es finalitza amb el tast de dues de les referències del celler.

Tast d'oli a Olis Migjorn tot passejant entre les oliveres per conèixer les diferències entre les oliveres velles i noves, visitant les finques de Navàs, Súria, Cardona i Solsona. Inclou el tast dels seus olis i la degustació de diferents tapes elaborades amb oli i xocolata ecològics.

El vi del Geoparc, un paquet de cap de setmana al Geoparc, una terra amb un patrimoni vinícola únic. El paquet inclou la ruta de les tines a peu de vinya amb tast de vins, una visita guiada als seus cellers i allotjament i àpats a Montserrat.

A més, els socis de la Plataforma per la Llengua també gaudireu d'un 5% de descompte a la resta d'experiències d'enoturisme al Bages.

Per poder gaudir dels descomptes només cal visitar el web de Bages Terra de Vins i escollir l'experiència de què voleu gaudir.  A + info i reserves haureu d'omplir un formulari amb el vostre nom i correu electrònic.  A l'apartat Missatge cal escriure "PLL" seguit del vostre número de soci de la Plataforma per la Llengua, la quantitat de persones que hi participaran i si voleu realitzar-la en una data determinada. Per acabar, rebreu un correu electrònic amb un enllaç per poder efectuar el pagament.

Per a més informació de Bages Terra de Vins, accediu al seu lloc web.