Taller de contacontes a l’escola Ferrer i Guàrdia de Ciutat Meridiana

Dimarts 12 i dimecres 13 de juny, la Plataforma per la Llengua va realitzar un taller de contacontes adreçat als alumnes de l'escola Ferrer i Guàrdia de Ciutat Meridiana

Durant els dies 12 i 13 de juny, més de 140 alumnes de diversos orígens de l'escola Ferrer i Guàrdia, des de P3, P4 i P5 fins al cicle inicial i mitjà, van gaudir del taller de contacontes organitzat per la Plataforma per la Llengua. La dinamitzadora del taller, Helena Cordó, va explicar els següents contes: "Artur i Clementina", "Rosa Caramel", "L'arbre de l'amor", "El jove lloro", "L'home negre" i "Helmer". Tots els contes tracten el tema de la igualtat de gènere i el tracte a la diferència. L'objectiu del taller és ajudar els infants a familiaritzar-se amb conceptes clau com ara la diversitat i la igualtat, el respecte, etc.

Aquest taller educatiu pertany al projecte de l'escola Ferrer i Guàrdia L'escola, una finestra al món, i s'emmarca dins del Pla integral lingüístic a Ciutat Meridiana, que pretén dinamitzar lingüísticament les àrees amb més necessitats i cohesionar-les socialment a través de l'ús del català com a eina d'integració social.