Espectacle de titelles en català a la Festa per la Convivència a Ciutat Meridiana

El dissabte 12 de maig, el Campillo de la Virgen de Ciutat Meridiana va acollir la Festa per la Convivència, promoguda per ICI, Equip d'Intervenció Comunitari Intercultural de Zona Nord, conjuntament amb altres entitats culturals i socials del barri.

Durant tot el dia es van organitzar diverses activitats, un dinar popular i actuacions musicals. La Plataforma per la Llengua va participar en la festa amb un espectacle de titelles a càrrec de la Companyia Deliri. Prop d'una quarantena de nens i nenes van gaudir del conte de La rateta Martina i el ratolí Serafí que la companyia va interpretar sobre l'escenari.

L'acte s'emmarca en el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana, que ha acostat el català a les persones que viuen al barri de Ciutat Meridiana, però que no el parlen habitualment, sobretot als llocs on hi ha una presència important de persones d'origen nouvingut. Tot això s'ha fet d'una manera transversal, amb les entitats socials i culturals del barri, les diferents comunitats religioses, els agents socials, etc., per tal que el català esdevingui una eina d'arrelament i de cohesió social.