Contes de Sant Jordi a la biblioteca Zona Nord de Ciutat Meridiana

El passat divendres 27 d'abril la Plataforma per la Llengua va organitzar un taller de contacontes dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral. La biblioteca Zona Nord va acollir aquesta activitat, a la qual van assistir nens i nenes del barri.

Amb motiu de Sant Jordi, l'espai infantil de la Biblioteca Zona Nord on es va portar a terme el taller de contacontes, va rebre la participació d'una vintena d'infants, majoritàriament del casal, tots ells acompanyats dels pares. La dinamitzadora del taller, la Conxita, aprofitant un taller d'estimulació lectora, i amb suport visual, va explicar tres contes: "T'estimaré sempre", " T'estimo quasi sempre" i "Un botó que enamora", que tracten la temàtica de l'estimació. Els participants en van gaudir molt, van fer un cor de papiroflèxia i la sessió va acabar amb una degustació d'uns botons de xocolata.

Aquest taller educatiu és una de les moltes activitats que es continuen duent a terme dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana, que pretén facilitar la incorporació del català als diferents espais del barri.