“Al cau de les paraules”, de Gemma Humet i Estel Solé, arriba a Sabadell

El Casal Cívic Rogelio Soto del barri sabadellenc de Campoamor es va omplir per gaudir d'aquest espectacle poeticomusical que reivindica la creació femenina.

L'actriu i poetessa Estel Solé, juntament amb la cantant Gemma Humet, van presentar ahir a la tarda el seu espectacle "Al cau de les paraules" al districte 6è de Sabadell. L'actuació combina la música de l'artista terrassenca amb els poemes d'Estel Solé i d'altres autores catalanes com Maria Mercè Marçal o Joana Raspall. Un espectacle personal i dinàmic a veu i piano que ajunta dues de les artistes més representatives de l'escena cultural actual. Després del concert els assistents van poder prendre un got d'orxata amb fartons per celebrar la Diada del País Valencià.

Aquest acte al Casal Cívic Rogelio Soto s'emmarca dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral "A Sabadell, també en català", que la Plataforma per la Llengua està duent a terme al districte 6è de la ciutat. Amb el pla, l'entitat, juntament amb la Fundació Vincle i amb la col·laboració de l'Obra Social "la Caixa", vol facilitar la incorporació del català als diferents espais dels barris de la Creu de Barberà, les Termes, Campoamor i Espronceda per promoure'n l'ús com a eina de cohesió i integració social. A més d'actes com el d'ahir, el pla també impulsa activitats continuades, com ara grups de conversa, tallers de reforç o tallers de rap per als joves del districte. Consulteu tota la programació i horaris al web del pla.

Si ets de Sabadell, vine a participar en les activitats i actes que l'ONG del català organitza al districte 6è de la ciutat. Perquè a Sabadell, també en català!