20% de descompte en les activitats de Tela Marinera

Què us semblaria fer una excursió amb un vaixell de vela llatina per la Costa Brava, fer un bany a Cala Castell i tastar unes garoines o unes gambes? Doncs això és el que us ofereix Tela Marinera!

La Plataforma per la Llengua i Tela Marinera han renovat un acord perquè els socis de l'ONG del català pugueu beneficiar-vos d'un 20% de descompte en les diferents activitats que l'empresa marítima organitza a la Costa Brava.

Tela Marinera es dedica, a Palamós, a la recuperació del patrimoni marítim tradicional mitjançant vaixells de vela, goletes o llanxes. Ofereix un gran ventall d'activitats relacionades amb la navegació: pedagògiques, turístiques, esportives, gastronòmiques, culturals, etc. En definitiva, s'ajusten a les vostres prioritats, personalitzant al màxim la sortida amb vaixell perquè es converteixi en una experiència que no us deixarà indiferents.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua només cal que feu una reserva prèvia, per telèfon -al número 609 307 623- o bé des de la seva pàgina web des d'on us demanaran presentar el carnet de soci en el moment de fer el pagament.

Per a més informació de l'empresa palamosina Tela Marinera, accediu al seu lloc web.