A partir del 19 de novembre i fins el 28 de gener, els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un 2x1 en l'obra Els 4 Barres. Es tracta d'una comèdia protagonitzada per Jordi Carner, Toni Cruz, David Sas i Àngel Miralles. L'espectacle, tal com ells mateixos expliquen, es caracteritza per un "Humor escabellat, irònic, directe, amb pèls només a la cara i amb molt poca vergonya".
Si vols passar una bona estona acompanyat, i a un preu econòmic, només et cal presentar a taquilla el carnet de soci de La Plataforma per la Llengua.
A més a més, els socis de l'ONG del català podreu participar en un sorteig setmanal d'una entrada doble per a l'espectacle fins el 28 de gener.
Podeu trobar més informació sobre l'obra al seu web: http://www.teatreneu.com/e-583/Els-4-Barres
Sorteig d'una entrada doble per a l'espectacle Els 4 barres
Entre tots els socis de la Plataforma per la Llengua sortegem una invitació doble per a l'espectacle Els 4 barres del pròxim 19 de novembre al Teatreneu.
Per a poder participar en el sorteig heu d'enviar un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat, abans de l'15 de desembre a les 9 h, tot responent la pregunta: Quantes discriminacions lingüístiques hem denunciat des del 2017?
Entre tots els participants, farem el sorteig de l'entrada doble i n'anunciarem el guanyador per correu electrònic i a les xarxes socials.