La Plataforma per la Llengua ha organitzat un taller de glosa adreçat a joves de l’institut Ribot i Serra

És una activitat que s'ha dut a terme dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud, que porta a terme la Plataforma per la Llengua per tal de fomentar l'ús del català com a eina de cohesió social.

Els joves han practicat l'art de la improvisació amb un glosador expert, en Ferriol Macip. S'ha fet amb els tres grups dels alumnes de 3r d'ESO. En general han començat amb una mica de vergonya, però els nois i les noies s'han animat de seguida i han gaudit plenament del taller. Durant aquesta activitat, els joves han pogut desenvolupar aspectes com ara la creativitat, la capacitat d'improvisació i el sentit del ritme.

Amb els tallers de glosa, l'ONG del català té l'objectiu de recuperar i promocionar aquesta tradició popular i convertir-la en una eina de cohesió entre els joves. La Plataforma per la Llengua coordina aquests tallers de glosa amb organitzacions de lleure. Si formeu part d'una entitat de lleure i hi esteu interessats, només cal que ens envieu la vostra petició al correu info@plataforma-llengua.cat