La Plataforma per la Llengua col·labora a la Festa Major de les Termes, dins el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud

El passat cap de setmana del 23 i 24 de setembre la Plataforma per la Llengua va tenir un paper important a la Festa Major del barri de les Termes de Sabadell.

La Plataforma per la Llengua va muntar una paradeta informativa del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell sud i de la Territorial del Vallès a l'avinguda de Barberà. Durant aquests dos dies, els qui es van arribar a la parada es van endur un globus de la campanya per Un Estat a Favor del català de la Plataforma per la Llengua i es van poder fer una xapa amb la imatge del Pla d'Actuació, a més d'un munt d'adhesius i díptics informatius de l'entitat.

Dissabte 23 a les 12 h a la ronda de Santa Maria, punt central de la festa, vam gaudir de l'actuació del grup d'animació infantil Xiula, que va fer passar una bona estona als infants que eren pel carrer, amb un dels temes més coneguts del grup, el Juga, juga, que reivindica el joc en català. L'endemà, 24 de setembre, a les 13 h al mateix lloc van venir en Bernat i la Bruna a explicar els seus contes a la canalla. Una parella ben peculiar, que va fer arrencar als infants una pila de somriures. Aquestes activitats han estat una col·laboració amb l'Associació de Veïns de les Termes -a qui agraïm que hagin deixat a la Plataforma per la Llengua participar en la festa i que vulguin que treballem conjuntament a partir d'ara.