Preus especials per als socis de la Plataforma per la Llengua en l’oferta cultural de la Fundació Carulla

La Plataforma per la Llengua i la Fundació Carulla han arribat a un acord de col·laboració per a oferir als socis de l'ONG del català preus especials en les diferents activitats que la Fundació organitza.

Presenta-hi el carnet de soci i gaudeix d'activitats a preu reduït que la Fundació Carulla t'ofereix a través del Museu de la Vida Rural i l'Editorial Barcino (Amics d'Els Clàssics). Concretament, com a soci de la Plataforma tens un 25% de descompte en el preu de l'entrada al Museu, i un 5% en les publicacions i en activitats com ara visites guiades i sortides dels Amics d'Els Clàssics.

La Fundació Carulla neix l'any 1973, en plena repressió franquista, per a promoure la llengua, la cultura i els valors de la societat catalana, amb la voluntat d'enfortir-ne el sentit de pertinença. En aquests moments, la Fundació encara el futur més immediat renovant el seu compromís amb el país i reforçant el seu paper cultural com a motor de transformació social.

A més de l'Observatori dels Valors, la Fundació Carulla duu a terme la seva tasca cultural, educativa i social a través de premis com el Lluís Carulla, d'estímul a un projecte cultural, o els Baldiri Reixac, de suport a l'escola catalana, el de l'Editorial Barcino i el del Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francolí.