Després que l'abril de 2014 la Plataforma per la Llengua i WICCAC (Webmàsters Independents en Català, de Cultura i d'Àmbits Cívics) enviessin una carta a Alcampo demanant que inclogués el català al seu portal web, el director de comerç electrònic de la companyia de supermercats va assegurar que aquesta llengua hi seria incorporada abans no acabés l'any. Tres anys després, però, la pàgina web d'Alcampo segueix sent monolingüe en castellà. A més, la cadena recentment ha remodelat les seves pàgines web, de manera que totes les adreces web de la cadena dirigeixen a una versió monolingüe en castellà de la seva pàgina de compra d'alimentació en linia. Anteriorment, aquest portal de compra d'alimentació es trobava també en català.
Aquests dies les dues entitats de defensa de la llengua catalana han demanat per carta a Alcampo que compleixi el seu compromís, que deixi de minoritzar els catalanoparlants i que assumeixi una política lingüística respectuosa amb els drets dels consumidors. La Plataforma per la Llengua i WICCAC esperen que l'empresa compleixi el que va prometre i que incorpori plenament el català als seus portals web en un temps proper.
Els dèficits d'Alcampo pel que fa a la llengua catalana no són exclusius del món virtual i tampoc no són cap novetat. Tot i que la Llei 22/2010, del Codi de consum de Catalunya, obliga que l'etiquetatge sigui com a mínim en català, els productes de la marca blanca d'Alcampo mai no han estat etiquetats en aquesta llengua. La situació d'il·legalitat en què es troba l'empresa en aquest àmbit es fa encara més patent ara que el Parlament de Catalunya ha reiterat el seu compromís amb el Codi de consum a la Moció 120/XI i el tribunal constitucional espanyol ha avalat l'obligatorietat d'etiquetar en català a la Sentència 88/2017. A la nova carta que han enviat a Alcampo, la Plataforma per la Llengua i WICCAC recorden a la companyia els seus deures legals i la necessitat que respecti els drets dels consumidors catalanoparlants.