La Plataforma per la Llengua i el CE Europa celebren l’acte de cloenda del Pla de sensibilització lingüística

L'ONG del català va entregar 1.400 bosses portabotes als jugadors del club escapulat amb el lema "Escapulats, fem equip en català!"

El dissabte 20 de maig, a l'estadi Nou Sardenya, va finalitzar el projecte formatiu que durant quatre mesos han realitzat conjuntament l'ONG del català i el CE Europa. Els objectius d'aquesta iniciativa han estat el foment del català com a llengua d'ús vehicular al camp de futbol i la conscienciació a entrenadors i jugadors sobre la seva actitud lingüística. Durant aquest període de col·laboració s'han realitzat dues sessions teòriques i dues de coaching adreçades als 120 entrenadors del club. La Plataforma per la Llengua ha obsequiat els jugadors del club repartint 1.400 bosses portabotes i s'han repartit tres díptics formatius adreçats als entrenadors, als jugadors i als pares i mares dels nens.

Amb aquest projecte, el CE Europa reafirma el seu compromís històric amb el territori i la llengua catalana i aposta per fer del català una llengua viva en el lleure i l'esport a través de tots els aspectes comunicatius del club. Perquè que els infants i els joves utilitzin el català durant les activitats de lleure és un aspecte vital per garantir la salut de la nostra llengua.