Més de 8.000 persones participen a la fase final dels Premis Martí Gasull i Roig

Aquesta xifra suposa un rècord de participació respecte a les edicions anteriors.

La fase de votació popular del IV Premi Martí Gasull i Roig, que va acabar ahir, ha rebut un total de 8.219 vots i ha aconseguit així la participació més alta de les quatre edicions dels premis. La Bressola, la Comunitat Sikh de Catalunya i Softcatalà són els tres finalistes d'aquest guardó que reconeix l'exemplaritat en la defensa de la llengua catalana i que han pogut votar els participants. Aquestes tres entitats van sorgir de la llista de més més de 350 propostes presentades.

El dia 27 de febrer a les 19.00 h es donarà a conèixer el nom del guanyador en una gala presentada per l'actriu Elisabet Casanovas al Teatre Poliorama de Barcelona. També es donarà el Premi Especial del Jurat. Tothom qui ho vulgui pot assistir a aquest acte confirmant prèviament l'assistència ja que l'aforament de la sala és limitat. Un any més, a l'entrega de premis hi haurà sorpreses i actuacions, com la presentació del projecte Càntut de Carles Belda i Carles Sanjosé.

T'esperem el 27 de febrer al Teatre Poliorama!