El president Carles Puigdemont rep la Plataforma per la Llengua i els delegats d'ELEN

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha rebut aquest divendres a la tarda al Palau de la Generalitat de Catalunya l'executiva de la Plataforma per la Llengua i els delegats que aquest dissabte participaran a la IV Assemblea General d'ELEN

Aquesta recepció ha servit per demostrar el compromís del Govern de la Generalitat amb la llengua catalana i per donar suport a les llengües regionals d'Europa. Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua, ha agraït al president Carles Puigdemont que els hagi obert les portes de la Generalitat a l'ONG del català així com als delegats d'ELEN i ha expressat el suport de l'entitat al seu govern a l'hora d'assolir un nou estat que respecti i promocioni la llengua catalana nacional i internacionalment.

De la seva banda, Carles Puigdemont, ha donat la benvinguda als diferents delegats d'ELEN a Catalunya, un país on totes les llengües són respectades i promogudes. El president de la Generalitat ha celebrat que s'hagi escollit Catalunya i, concretament la ciutat de Barcelona, on el debat lingüístic és estimat i protegit i les lluites pel reconeixement lingüístic són especialment ben acollides.

La comitiva de delegats d'ELEN farà aquest dissabte, al Camp Nou, la seva assemblea anual per exposar les línies de treball de cara al 2017. També està previst que s'esculli un nou comitè directiu, al qual la representant de la Plataforma per la Llengua, Rosa de les Neus Marco, opta a la vicepresidència.