Tallers i jocs en català a Ciutat Meridiana

El passat diumenge 23 d'octubre la Plataforma per la Llengua va participar en una nova edició de Menjars del món que es va celebrar a la plaça Roja en el marc de les activitats dinamitzades pel Pla Comunitari de Ciutat Meridiana.

L'acte va començar a les 11 del matí  amb les actuacions musicals de Vozes per a la integració i amb les activitats per als infants realitzades pel Planter antirumors. La Plataforma per la Llengua va realitzar un taller de xapes, el joc de les paraules nòmades i un sorteig de jocs infantils en català que va tenir molt èxit. Al llarg del matí van ser molts els infants del barri que van participar de les activitats acompanyats pels seus familiars. La jornada va acabar amb centenars de veïns i públic en general presents a la plaça gaudint d'un tastet de diferents menjars del món. Es tracta de plats preparats i cuinats voluntàriament per veïns i veïnes i que representen alguns dels diferents països que conviuen al barri de Ciutat Meridiana com el Marroc, Argentina, Hondures, Congo, etc.

Un cop més, la participació de Plataforma per la Llengua en l'acte s'emmarca dins del Pla Lingüístic Integral a Cuitat Meridiana, que té com a objectiu facilitar la incorporació de la llengua catalana als diferent espais del barri i promoure el català com a eina de convivència i de cohesió social.