A Ciutat Meridiana, també en català!

Aquest passat dimecres 20 de juliol, la Plataforma per la Llengua, conjuntament amb el projecte d'Intervenció Comunitària Intercultural de Ciutat Meridiana i amb la col·laboració del Centre Cívic Zona Nord, vam realitzar un taller amb el títol Aprèn a fer de DJ a la plaça dels Eucaliptus de Ciutat Meridiana.

L'activitat va ser dinamitzada pel DJ Pernil, qui va dirigir una sessió oberta als joves del barri. Les persones participants del taller es van poder iniciar en el coneixement teòric i pràctic de l'ús de les diferents eines, tècniques i estils, en l'àmbit digital, amb el corresponent ús del programari informàtic. Van fer un tastet per realitzar mescles i també van fer sonar els clàssics del rock en català. Al final del taller tots els participants van gaudir d'un berenar on no va faltar el crit del projecte: "A Ciutat Meridiana, també en català!"

Aquest taller de música s'emmarca dins el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana que la Plataforma per la Llengua està realitzant enguany a través de diverses actuacions i activitats amb l'objectiu d'apropar el català a diferents espais del barri i per animar a parlar-lo les persones que habitualment no el parlen.