La Plataforma per la Llengua i el WICCAC han enviat una carta a Marc Puig, president i conseller delegat del grup Puig, per demanar-li que torni a incorporar el català al web. A la carta, les entitats recorden a l'empresa, fundada l'any 1914 a Barcelona i gestionada en l'actualitat per la tercera generació de la família Puig, que "tot i ser una gran companyia internacional present a 23 països, amb 22 filials i 5 oficines regionals, és una empresa d'aquí, i és aquí on té la seu central corporativa, a la Torre Puig de la plaça d'Europa de l'Hospitalet". La companyia té "una llarga història de més de cent anys lligada a Barcelona, i amb un arrelament, prestigi i projecció més que notables al mercat catalanoparlant".
Les dues entitats de promoció de la llengua pensen que incorporar el català al web i a l'etiquetatge seria "una magnífica oportunitat de crear una molt bona sinergia amb els consumidors catalanoparlants" i que donaria a conèixer l'existència de la nostra llengua als més de 140 països de tot el món on es distribueixen els seus productes de moda i fragàncies.
Des de l'ONG del català i el WICCAC es confia en la bona predisposició de Puig per presentar una oferta de més qualitat i respectuosa amb els país i amb els ciutadans que han vist evolucionar la companyia.