Gaudeix d'un descompte del 10% en els productes de Fent País!

Fent País ofereix un descompte del 10% en la compra per Internet dels seus productes als socis de la Plataforma per la Llengua.

Cases rurals, restaurants km 0, visites a cellers, benestar, natura, activitats culturals, aventura... a més de lots de productes de la terra, subscripcions de revistes en català i molt més! Consulta totes les experiències de les capses verda, blava, taronja i vermella al web de Fent País i gaudeix de la promoció del 10% de descompte en la compra per Internet d'aquests productes.

Passos a seguir per obtenir el descompte:

1.       Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci de Plataforma per la Llengua, des d'on facilitarem el codi promocional per a la compra del producte/es.

2.       Un cop aconseguit el codi, vés al web de Fent País i selecciona el/s producte/s que vols comprar. T'apareixerà el preu sense descompte de la teva compra.

3.       Introduir i validar aquest codi, abans de fer-ne el pagament. El preu que hi apareixerà a continuació inclou el cost de l'enviament més el cost del/s producte/s adquirit/s amb el 10% de descompte ja aplicat.

4.       Efectuar el pagament.