Les entitats defensores de la llengua han escrit durant aquestes festes al fundador de les botigues Tiger, el sr. Lennart Lajboschitz i a la directora de màrqueting, la sra. Tina Schwarz per demanar-los la implementació d'una versió en català del web de l'empresa i que usin la nostra llengua en l'etiquetatge, que actualment és en més de 20 llengües.
L'empresa Tiger ha entrat amb força a casa nostra gràcies a l'originalitat dels dissenys dels productes i a la política de preus. Ha popularitzat els simpàtics bigotis, els regals amb forma de cor, la decoració amb gats triangulars de color blanc i negre, o una oferta de productes multicolor. La cadena compta actualment amb 21 botigues en territoris de parla catalana, 14 de les quals a Catalunya. Així i tot no té el web en català ni etiqueta en aquesta llengua tot i que hi està obligada per llei. Aquest cas és excepcional atès que sí que és respectuosa amb la resta de normativa lingüística europea i en la política d'usos lingüístics als webs. Hi ha webs específics per a comunitats lingüístiques tan petites com la islandesa (300.000) o, fins i tot, la feroesa (50.000), que forma part de Dinamarca, amb només 5 i una botigues respectivament. També té el web i l'etiquetatge en portuguès per a Portugal (18 botigues), en eslovac per a Eslovàquia (2 botigues), en txec per a Txèquia (5 botigues), en lituà per a Lituània (6), en estonià per a Estònia (4), en grec per a Grècia (10) o en polonès per a Polònia (14). A Bèlgica té el web tant en neerlandès com en francès (no té cap botiga a la zona de parla alemanya). L'empresa té signat també un compromís per només treballar amb proveïdors que respectin una àmplia llista de drets humans, laborals o dels infants. Aquest juny passat va anunciar que durant el 2015-2016 trauria un nou web internacional, sense especificar si això permetria equiparar el consumidor català a la resta dels europeus. Pel que fa a l'etiquetatge, de moment no ha mostrat cap pronunciament de voluntat de legalitzar les informacions dels productes, que continuaran al mercat sense l'etiquetatge reglamentari.