Fes que el valencià torne a bategar!

La nostra llengua ha estat discriminada i reprimida durant molts anys per l'acció dels successius governs del PP, tot i la creixent voluntat ciutadana de viure plenament en valencià. Ara podem canviar-ho! Entra al web estimoelcatalà.cat i envia el "Pack d'emergència" al nou president del Consell.

Ara és el moment que la nostra llengua torne a bategar, la teua implicació és fonamental!

La Plataforma per la Llengua posa en marxa una nova campanya per reclamar al nou govern valencià que la defensa de la llengua siga un dels punts claus de la seua política. El canvi de govern a la Generalitat Valenciana és un esdeveniment clau per a poder tornar a fer bategar el valencià en tots els àmbits de la vida pública del País Valencià. És per aquest motiu que hem elaborat un "Pack d'emergència" amb unes mesures que considerem indispensables per a fer possible que poguem viure plenament en valencià:

1. NORMALITAT. Que esdevinga la llengua d'ús normal i general d'administracions.

2. GARANTIA. Que se'n garantisca l'ús per part dels parlants amb el "Deure de coneixement passiu de la llengua pròpia".

3. DISPONIBILITAT. En tots els àmbit no oficials, com el socioeconòmic, laboral, serveis, consum i oci.

4. MITJANS DE COMUNICACIÓ. Garantir els mitjans en valencià i la recepció de totes les emissions de la resta de l'àrea lingüística.

Entra al web www.estimoelcatalà.cat i envia el Pack d'emergència a Ximo Puig, futur president del Consell. Volem aconseguir enviar més de 10.000 missatges per evidenciar que l'emergència de fer bategar amb més força que mai el valencià és majoritària!

Comparteix aquesta iniciativa a les xarxes socials utilitzant l'etiqueta #bategavalencià i convida a les teues amistats a reclamar també l'aplicació d'aquestes mesures.

El valencià ens necessita!