TripAdvisor es consolida, cada dia més, com l'empresa que més malestar genera per com tracta el català a Internet. Tot i que hi hagi més empreses que no disposen d'una versió en català del web, TripAdvisor hi afegeix el veto a les opinions, comentaris i valoracions de destinacions si s'expressen en català. Aquest fet és especialment destacat en el web atès que molts turistes trien les destinacions a partir de les opinions d'altres viatgers.
L'ONG del català ha rebut moltes queixes d'usuaris de TripAdvisor afectats per aquest veto, esdevenint l'any 2013, la segona empresa en nombre de queixes a la Plataforma per la Llengua i arribant a ser la primera en nombre de queixes l'any 2014.
Aquest malestar acumulat i l'observació que TripAdvisor, poc a poc, va incorporant noves llengües que abans no usava (com ara el finès, afegit l'any passat) ha fet que el WICACC i la Plataforma per la Llengua hagin decidit tornar-se a posar en contacte amb l'empresa, com ja van fer el 2013, per intentar conscienciar-la dels avantatges d'oferir una atenció lingüística de qualitat a la comunitat de parla catalana i situar el català com una de les properes llengües per incorporar al web.
Per fer-ho, la carta s'ha adreçat als responsables europeus, però aquesta vegada també al president de l'àrea TripAdvisor for Business, el Sr. Marc Charron, que fou l'encarregat de dissenyar l'estratègia d'implementació a Europa a partir del funcionament en diverses llengües europees.