La primera edició d'aquest concurs s'ha portat a terme entre els alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles de la ciutat de Barcelona i hi han participat un total de 13 aules. La bona acollida que ha tingut aquesta iniciativa ens permet informar-vos que, de cara la segona edició, el concurs el farem extensiu a tot el principat!
A la galeria d'imatges "Els projectes del 1r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català" hi trobareu totes les maquetes que les diferents aules ens han fet arribar! Molt divertides i originals, donaran una bona feinada al jurat format pels periodistes, Màrius Serra i Salvador Alsius, l'expert i col·leccionista de jocs de tauler, Oriol Comas, el director de Devir i principal editor de jocs de taula en català, Joaquim Dorca, i, en representació de l'ONG del català, la cap d'àrea del joc i el lleure en català, Isabel Romano.
A través de les xarxes socials, us anirem mostrant els jocs que ens han presentat les escoles amb l'etiqueta #ConcursTísner, per anar fent bullir l'olla fins el pròxim dia 16 de maig, quan coneixerem els guanyadors a la a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona. Us hi esperem!