Notícies ← Altres notícies

Aquest diumenge, Santa Coloma de Gramenet celebrarà la XVI edició de la Diada de l'Ensenyament Públic sota el lema "Ensenya'm la llengua"

Santa Coloma de Gramenet acollirà diumenge dia 13 de maig la XVI Diada de l'Esenyament Públic i que tindrà la llengua catalana com a eix vertebrador. La jornada se celebrarà a la Plaça de la Vila, el Centre de Recursos Juvenils Mas Fonollar i l'Auditori Can Roig i Torres del municipi i tindrà lloc entre les 10 i les 14 hores. L'organitzen el Casal del Mestre en col·laboració amb l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

A la plaça de la Vila, durant tot el matí hi haurà la fira d'estands dels centres educatius i de les entitats de la ciutat. També es podrà gaudir de diferents activitats, com ara actuacions de teatre, xerrades, exposicions o tallers. Al CRJ Mas Fonollar, de 10.00 a 13.00 hores, es faran actuacions de teatre i ball a càrrec de les AMPA'S del centres escolars. Per la seva banda, a l'auditori Can Roig i Torres, de 10:30 a 11:30 hores, es podrà gaudir de l'actuació dels alumnes de Musicaula i, de 12:30 a 13:30 hores, de l'actuació dels alumnes de l'Escola Municipal de Música.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin