Notícies ← Altres notícies

L'exposició sobre l'etiquetatge en català arriba a Arenys de Mar

La Plataforma per la Llengua porta la seva exposició itinerant "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques" a Arenys de Mar. La mostra, que promouen la Plataforma per la Llengua i l'Associació en Defensa de l'Etiquetatge en Català (ADEC), ha passat ja per més d'una vintena d'emplaçaments diferents arreu dels Països Catalans. L'exposició romandrà entre el 15 de juliol i l'1 d'agost a la Biblioteca Municipal (C/Bonaire, 1) i es podrà visitar de dilluns a divendres de 15.30 a 21.00h, i els dissabtes, de 10.00 a 13.00h.

L'exposició, organitzada per les JERC d'Arenys i amb la col·laboració de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament, mostra un recull d'etiquetes de productes de gran consum editades en diferents llengües d'estats plurilingües o bé amb un nombre de parlants igual o inferior al català. L'objectiu és mostrar quin ús fan d'aquestes llengües algunes multinacionals en l'etiquetatge dels seus productes comercials, i quina és la situació comparativa del català respecte aquests mateixos productes en el territori de parla catalana.

L'exposició es va inaugurar el passat 19 de maig al Centre Comercial El Triangle de Barcelona (Plaça Catalunya) i ha passat per diversos indrets de les terres de parla catalana: al Principat, en els Lluïsos de Gràcia (Barcelonès), la Universitat Catalana d'Estiu a Prada (Conflent), Vilanova i la Geltrú (Garraf), Lleida (Segrià), Banyoles (Pla de l'Estany), Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès), Matadepera (Vallès Occidental), Canet de Mar (Maresme), Vilafranca del Penedès (Alt Penedès), Berga (Berguedà), Sabadell (Vallès Occidental), Manresa (Bages), Montcada i Reixac (Vallès Occidental); al País Valencià, a Llíria (Camp de Túria), Vila-real (Plana Baixa), València (L'Horta) i Gandia (Safor); també en diversos municipis mallorquins com són Bunyola, Pollença, Petra, Porreres, Sineu i Calvià; i per últim d'Andorra, a Andorra la Vella.

L'itinerari previst pels propers mesos presenta actualment el següent recorregut: Sitges (Garraf), Mataró (Maresme), La Seu d'Urgell (Alt Urgell), Badalona (Barcelonès) i Cerdanyola (Vallès Occidental).

Si voleu tenir més informació sobre la mostra, podeu consultar el lloc web específic de l'exposició o escriure'ns a empreses@plataforma-llengua.org.

  • RECORDATORI.
  • Exposició "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques"
  • Dies: Del del 15 de juliol a l'1 d'agost de 2005.
  • Horari: De dilluns a divendres, de 15.30 a 21h. Dissabtes de 10 a 13h del matí.
  • Lloc: Biblioteca Municipal, C. Bonaire, 1 (Arenys de Mar)
  • Més informació: Gemma Ponsa (93-284 81 03) empreses@plataforma-llengua.org

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin