Notícies ← Altres notícies

La Plataforma per la Llengua i l'entitat Mecanoscrit signen un conveni de col·laboració per sumar esforços per al cinema en català

La Plataforma per la Llengua i l'entitat Mecanoscrit han signat un acord de col·laboració amb l'objectiu de promoure el cinema en català. Aquest acord s'emmarca en la voluntat de sumar esforços amb diferents entitats i institucions d'arreu dels territoris de parla catalana per estendre l'ús de la llengua en tots els àmbits socials i culturals. Per aquest acord, les dues entitats acorden fer difusió mútua de les respectives activitats amb l'objectiu de fomentar el cinema i la ficció televisiva en la nostra llengua.

 

Mecanoscrit és una associació fundada a Barcelona l'any 2008 i creada per potenciar la difusió de la cinematografia i de les sèries televisives en català, sense cap ànim de lucre. Mecanoscrit té com a principal eina per aconseguir els seus objectius el lloc web www.mecanoscrit.cat. Aquesta pàgina web permet descarregar als usuaris, sense cap mena de publicitat ni guanys econòmics, pel·lícules, sèries i documentals en català. La voluntat és de fomentar-ne la seva difusió.

L'objectiu d'aquest conveni de col·laboració és sumar esforços per difondre i promoure l'ús de la llengua catalana en els seus respectius àmbits, sense que hi hagi cap mena de contraprestació ni guany econòmic. Amb aquest objectiu, les dues entitats faran difusió mútua de les activitats de les dues associacions.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin