El Parc de la Ciutadella es converteix en una gran ludoteca en català

Centenars d'infants van omplir dissabte 18 de desembre de 2004 la plaça central del Parc de la Ciutadella de Barcelona en el marc de la primera Festa de la Joguina en Català, organitzada per la Plataforma per la Llengua. La festa s'emmarca en la campanya 'En català, jugues?', que vol reivindicar que per les festes es regalin joguines etiquetades en català.

Els nens i nenes que van assistir a la festa van poder triar i remenar en diverses botigues que oferien joguines, llibres, vídeos i vídeojocs en català i van poder participar en tallers, jugar a hoquei patins amb el porter de la selecció catalana d'hoquei, Víctor Agramunt, i gaudir d'actuacions com les dels grups Articulat i La Portàtil FM.

L'acte també va comptar amb la presència de dos patges reials, que van recollir les cartes dels infants per tal de trametre-les als Tres Reis Mags d'Orient. La Plataforma per la Llengua va editar més de 16.000 cartes als Reis en català amb una petició: Poder jugar en català. Les cartes, que es van repartir durant la Festa de la Joguina en Català, també es poden descarregar del lloc web de la Plataforma. A més, es van distribuir cartes per ludoteques i botigues de joguines d'arreu dels Països Catalans.

Per més informació sobre la Comissió Joguines, cliqueu sobre aquest enllaç.