Per què tries valencià?

Explica'ns els motius pels quals triaràs valencià a la consulta sobre la llengua base. Els posarem davant dels ulls del conseller Rovira a la manifestació del proper 12 d'abril a Alacant amb una gran pancarta. 

Del 25 de febrer al 4 de març, la Conselleria d'Educació farà que les famílies voten en una esperpèntica consulta per triar la llengua base de l'educació dels seus fills. Pel seu futur, tria valencià!

Tens temps per contar-nos els teus motius fins el proper 23 de març! N'hi ha milers, fem-los visibles!

Informa't de tot al web lallenguanoestoca.org

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).