Ajuda’ns a fer-los realitat!

A La Mina, en català!

La Plataforma per la Llengua, juntament amb el teixit associatiu del barri, vol posar en marxa un nou projecte amb l'objectiu de continuar treballant per la cohesió social a La Mina, amb el català com a llengua comuna. Volem oferir la llengua catalana com a punt de trobada en els diferents espais d'un mateix barri i com a element clau per obrir fronteres, a més d'acostar la llengua catalana a les entitats religioses i als seus membres i vincular-la a la promoció a les altres entitats del barri.

Com ho farem?

1. Creació d'una guia bilingüe romaní-català per a mostrar els vincles que històricament hi ha hagut entre les realitats gitana i catalana i explicar, de manera sintètica i entenedora, alguns aspectes de la llengua catalana per tal de fomentar-ne l'ús entre els catalans i les catalanes de parla romaní. Es farà juntament amb la comunitat religiosa del barri de La Mina, per tal que es facin seu el projecte.
  2. Tallers de rap i rumba en català. Amb la col·laboració del cantant de rap Nel·lo C i el cantant del grup de rumba Ai Ai Ai, Rafalito Salazar. Els tallers es duran a terme al casal cívic del barri amb l'objectiu que els alumnes creïn una cançó. Hi participaran joves de diverses entitats de lleure del barri, implicant tants agents educatius com sigui possible.
  3. Gravació d'un videoclip amb la participació de tot el barri de La Mina. Amb la cançó dels tallers, gravarem un videoclip amb la col·laboració de les entitats del teixit associatiu del barri i de totes les persones que participin en aquest projecte.

Per fer-ho realitat necessitem el teu suport

Fes un donatiu i ajuda'ns a portar la llengua catalana, però també la cultura i l'oci en català, a La Mina. Transformar els hàbits lingüístics de la població i donar visibilitat al català com a eina de cohesió social també depèn de tu!

Tots els donatius tenen recompensa!

• Inferior a 30 €: El teu nom apareixerà en els agraïments del videoclip
  • 30 € - 59 €: A més a més, podràs participar en la gravació del videoclip
  • 60 € - 89 €: També t'enviarem una bossa amb el lema "El català, llengua comuna"
  • 90 € o més: Totes les recompenses anteriors i la samarreta "El català, llengua comuna"

*L'enviament de les recompenses es realitzarà un cop finalitzat el termini de participació en el projecte.

0 dies
Aconseguit 10090€ Objectiu 10000€
S'han aconseguit 10090€ d'un total de 10000€.