Ajuda’ns a fer-los realitat!

Creació de l’aplicació mòbil "Apparella’t"

La nova aplicació creada per la Plataforma per la Llengua vol facilitar la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari, que parla català fluidament, i un aprenent, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa.

L'app permetrà geolocalitzar parelles lingüístiques amb un sol clic. Serà una nova eina per facilitar les trobades d'una manera ràpida i àgil. Així, els participants del programa del voluntariat per la llengua podran practicar català mitjançant la conversa ben a prop seu gràcies al geolocalitzador de l'aplicació.

L'app es podrà fer servir arreu del món i permetrà que les persones que parlen català arreu del món puguin ensenyar-ne a aprenents que tinguin al seu voltant.

Aquesta aplicació té com a objectiu facilitar a totes les persones que volen fer de parella lingüística, tant aprenents com ensenyants, i també a aquells que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo, que puguin fer-ho d'una manera més fàcil mitjançant una App per geolocalitzar les parelles lingüístiques. D'aquesta manera potenciem l'ús social del català mitjançant aplicacions que ens faciliten les noves tecnologies.

L'aplicació també inclourà un recull de materials de suport per promoure les converses.

Amb els vostres donatius ens ajudareu a fer possible la creació d'aquesta aplicació per promoure el català a tot el món.

Tots els donatius tindran recompensa:

• Inferiors a 30 €: El vostre nom apareixerà en el web www.apparellat.cat com a mecenes del projecte
  • 30 - 59 €: La bossa de roba "Apparella't"
  • 60 - 89 €: La llibreta "Apparella't" + la bossa de roba "Apparella't"
  • 90 € o més: La llibreta "Apparella't" + la bossa de roba "Apparella't" + la samarreta "Apparella't"

(L'enviament de les recompenses es realitzarà un cop finalitzat el termini de participació en el projecte).

0 dies
Aconseguit 9069€ Objectiu 15000€
S'han aconseguit 9069€ d'un total de 15000€.