El 13 de maig, vine al Meridiana Rock a Nou Barris!

Plataforma per la Llengua i Sunmusic BCN, productora de CanetRock, organitzem la tercera edició del Meridiana Rock:

Plataforma per la Llengua portarà el proper 13 de maig, i per tercer any, un festival al districte de Nou Barris, coincidint amb la Festa Major del barri de Porta. Aquest any, la productora de CanetRock, Sunmusic BCN, s'alia novament amb l'ONG del català per impulsar un concert amb un cartell de primer nivell.

Des de les 18 h i fins a les 2 h, el Parc de Can Dragó s'omplirà de música en català

El Meridiana Rock té com a objectiu promoure la llengua i la cultura catalanes al districte barceloní de Nou Barris així com incentivar l'accés i la participació dels joves en un projecte cultural amb la col·laboració d'entitats veïnals, persones nouvingudes i associacions del barri de Porta i del Districte de Nou Barris.

Artistes i horaris confirmats!

• 18.00 h: Infumables
  • 18.55 h: Nel·lo C
  • 19.50 h: Flashy Ice Cream
  • 21.25 h: Roba Estesa
  • 23.00 h: La Fúmiga
  • 00.45 h: Búhos
  • I la participació de DJ OGT

Més informació aquí.

I una cosa més! Durant els concerts sortejarem entrades per anar al Canet Rock 2022. Vols guanyar-ne? Vine aviat i informa't de les bases per participar-hi.

L'ENTRADA ÉS GRATUÏTA. No hi pots faltar!