Inscriu-te a la 1a Trobada de Municipis Actius pel Català

Plataforma per la Llengua creu fermament que la política municipal és clau en la tasca de normalització i de recuperació de prestigi del català. És per aquest motiu que creiem necessari activar els consistoris en aquest sentit, per la seva proximitat en el dia a dia dels pobles i ciutats, la seva capacitat de percebre la realitat sociolingüística i les necessitats de cada municipi, etc.

Des del juny de 2023, estem fent feina d'acompanyament i assessorament de diversos consistoris d'arreu de Catalunya, de mides i realitats sociolingüístiques ben diverses, amb l'objectiu d'iniciar i implementar plans actius de política lingüística en l'àmbit municipal.

En aquest context, Plataforma per la Llengua organitza la jornada "1a Trobada de Municipis Actius pel Català. Impulsem la llengua als nostres pobles i ciutats", inscrita dins el marc de la nostra campanya de foment de política lingüística municipal, el pròxim 12 de juliol 12 de juliol de 9.15 a 14 h al Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

La trobada té com a objectiu crear un espai on els municipis puguin compartir experiències per tal que aquells que ja estan treballant per millorar el paisatge lingüístic ho continuïn fent amb força i noves idees i, fins i tot, que puguin servir de model i inspiració per a aquells que vulguin començar a treballar-hi.

Descarrega't el programa i inscriu-te a la jornada!

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).