2012-2022 - Col·loqui entre amics per recordar en Martí Gasull i Roig

El proper divendres 23 de setembre a les 19 h organitzem una trobada per recordar en Martí Gasull i Roig a la sala d'actes dels Lluïsos de Gràcia.

Sota el títol "2012-2022 - Col·loqui entre amics per recordar en Martí Gasull i Roig", es farà una tertúlia per recordar la tasca d'en Martí a Plataforma per la Llengua i en la lluita en la defensa de la llengua catalana. Hi intervindran:

- Òscar Escuder, president de Plataforma per la Llengua

- Teresa Casals, mestra, filòloga i activista pel català

- Jordi Manent, coordinador de Fundació Vincle

- Roger Buch, expresident de Plataforma per la Llengua

- Bernat Gasull, germà de Martí Gasull

Es prega confirmació per mitjà de la inscripció al formulari que trobareu aquí sota.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).