Participa en el Gran Campionat de Scrabble de Mallorca-Manacor!

Plataforma per la Llengua i la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) organitzen la 1a edició del Gran Campionat de Scrabble de Mallorca-Manacor, el dissabte 24 de febrer a l'Estel de Llevant, a Manacor. Com en les edicions anteriors, el campionat es jugarà a sis partides en sistema suís durant tot el dia (tres partides al matí, i les tres restants, a l'horabaixa). Hi podran participar totes aquelles persones més grans de 16 anys.

Per inscriure's  al  Gran Campionat de Mallorca-Manacor només cal emplenar les dades i haver llegit amb anterioritat el reglament. El preu de la inscripció serà de 14 € amb un descompte de 4 € per als socis de Plataforma per la Llengua i/o federats de la FISC (el descompte no és acumulable). El pagament de la inscripció serà el mateix dissabte 24 de febrer abans de començar la competició, i es podrà fer en efectiu o targeta. La inscripció al gran campionat donarà dret a tot el material necessari per jugar, a una ampolla d'aigua i a un petit obsequi.

PREMIS

• 1r classificat - 500 €.
  • 2n classificat - 250 €.
  • 3r classificat - 150 €.
  • Millor jugador mallorquí - Lot de premis en espècies.
  • Millor jugador debutant - Lot de premis en espècies.

* Premis escalats segons classificació final. A més, cal tenir en compte que no es podrà tenir més d'un premi per jugador.

CRONOGRAMA DE LA JORNADA

• 9.30 h - Obertura de portes i acreditacions
  • 10 h - Parlaments de benvinguda
  • 10.15 h - Inici de la primera partida.
  • 11.15 h - Inici de la segona partida.
  • 12.15 h - Inici de la tercera partida.
  • 13 h a 16 h - Descans per dinar
  • 16 h - Inici de la quarta partida.
  • 17 h - Inici de la cinquena partida.
  • 18 h - Inici de la sisena partida.
  • 19 h - Entrega de premis.
  • 20 h - Finalització del Gran Campionat de Mallorca-Manacor.

INSCRIPCIÓ

Fes servir aquest formulari per fer la teva preinscripció; tens temps fins al divendres 23 de febrer. Recorda que hauràs d'efectuar el pagament el dia del torneig, abans de començar.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

T'informem que Plataforma per la Llengua-Col·lectiu l'Esbarzer (la "PLATAFORMA PER LA LLENGUA"), amb domicili social Carrer Sant Honorat 7, principal 1a 08002 de Barcelona i amb NIF número G-60417631 tractarà les dades personals sol·licitades exclusivament per a tramitar la teva pre-inscripció i, en el seu cas, inscripció al present esdeveniment esportiu, tramitar el pagament i, en el seu cas, gestionar el control d'accessos i la teva participació al mateix. La base jurídica que legitima aquest tractament serà el teu consentiment al realitzar la pre-inscripció i, en cas de pagament i confirmació d'assistència, l'execució contractual.

Amb la finalitat descrita, les dades seran conservades durant el temps que duri l'esdeveniment i, posteriorment, es conservaran les dades personals bloquejades durant el temps indicat per llei a l'efecte de complir amb les responsabilitats derivades d'aquest tractament.

La PLATAFORMA PER LA LLENGUA ofereix la possibilitat d'obtenir un descompte a persones sòcies de la PLATAFORMA PER LA LLENGUA o que estiguin federades. Per tant, si vols obtenir el descompte per federat/da, hauràs de marcar la casella " Soc d'un club/grup de la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC)". En aquest cas, autoritzes a la PLATAFORMA PER LA LLENGUA a cedir les teves dades(Nom, Cognoms, Telèfon i correu electrònic) a la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC) per fer les comprovacions sobre el teu estat de federat. En cas de no constar com a federat en les bases de dades de la citada Federació, no podrem aplicar el descompte corresponent.

A més de l'anterior cessió, no està prevista la cessió de les teves dades personals a altres tercers, amb l'excepció que la cessió de dades estigui emparada en una obligació legal.

Igualment, podràs retirar el teu consentiment o exercir el dret d'accés, rectificació, supressió o portabilitat de qualsevol dada personal, així com el dret a sol·licitar la limitació o oposició al tractament de les teves dades personals. Podràs exercitar els teus drets en qualsevol moment per escrit, a l'adreça Carrer Sant Honorat 7, principal 1a 08002 de Barcelona o escrivint un e-mail a la següent adreça de correu electrònic: dades@plataforma-llengua.cat. Hauràs d'especificar quin dret desitges exercitar, així com les teves dades identificatives. També pots posar-ho en coneixement de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i reclamar davant aquest organisme la protecció dels teus drets (www.aepd.es).

Llegiu el reglament del II Gran Campionat de Scrabble a Barcelona 2023 en aquest enllaç.

Accedint al recinte autoritzes la captació i registre de la teva imatge i veu, per qualsevol mitjà tècnic o suport (fotogràfic, vídeo, sonor, audiovisual, etc.), amb motiu de la teva participació al primer Gran Campionat de Scrabble a Barcelona, per a la seva edició i divulgació.